Działania Opcomu pod lupą IAB
  • 0
  • 1
3.09.2008

Działania Opcomu pod lupą IAB

Do Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska trafił wniosek firmy SARE o przyjrzenie się nieetycznym i, jak twierdzą autorzy dokumentu, niezgodnym z prawem działaniom należącej do tej organizacji agencji interaktywnej Opcom Grupa Eskadra. Ma on związek z metodami promocji programu FreshMail.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.09.2008

Proces w sprawie reklamy kontekstowej byłby precedensem

Badania pokazują, że 92% użytkowników Internetu uważa wyszukiwarki za bezstronne źródło informacji. 81% posługuje się nimi, w celu odnalezienia ofert handlowych, konkretnych produktów oraz usług. Ponad połowa Internautów oczekuje, że najmocniejsze marki będą pojawiać się w wynikach wyszukiwania na początku listy. Nic więc dziwnego, że tzw. linki sponsorowane stają się kolejnym narzędziem walki o klienta.