Dystans społeczny w barach w spocie Heinekena
  • 1
  • 1
29.07.2020

Dystans społeczny w barach w spocie Heinekena

Wraz ze znoszeniem kolejnych obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa i powrotem nocnego życia Heineken przygotował spot „Back to the Bars”. Ukazuje on niedogodności, jakie napotykają ci, którzy zdecydują się wyjść wieczorem na miasto.

Konieczność noszenia maseczek, wyłączone z użycia miejsca, dystans społeczny (zachowywanie 1,5 metra odstępu) – to tylko niektóre z problemów, jakie napotykają bohaterowie spotu. Znoszą jednak to wszystko z uśmiechem, gdy mogą spotkać się z przyjaciółmi i napić piwa.

W reklamie zachęcającej do odpowiedzialnych zachowań w barach w związku z trwającą pandemią wykorzystano utwór „That’s Life” Franka Sinatry.

  • 1
dystans społeczny

Heineken zachęca, by zachowywać dystans społeczny w barach

29 lipca 2020

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2020

Polskie Stowarzyszenie Rowerowe i Łukasz Simlat zachęcają Polaków do przesiadania się na dwa kółka. Rusza kampania „Rowerowa rewolucja”

Rozpoczęła się „Rowerowa rewolucja” – kampania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego. Ma na celu promocję napędzanego siłą mięśni jednośladu jako zdrowego, ekologicznego, szybkiego i bezpiecznego sposobu na przemieszczanie się oraz doskonałą formę spędzania wolnego czasu. W działania zaangażował się aktor Łukasz Simlat.