Dyskonty i sklepy convenience najbardziej perspektywicznymi kanałami rynku spożywczego w Polsce według PMR
  • 0
  • 2
25.05.2017

Dyskonty i sklepy convenience najbardziej perspektywicznymi kanałami rynku spożywczego w Polsce według PMR

W 2016 r. rynek spożywczy w Polsce wzrósł o 3,8% rok do roku – do 253,8 mld zł. W tym samym okresie sklepy dyskontowe oraz convenience rosły w ponad dwukrotnie szybszym tempie. Prognozy zaprezentowane w raporcie PMR „Handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce 2017” wskazują, że taka tendencja będzie utrzymywać się co najmniej do końca okresu objętego prognozą (lata 2017–2022).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

25 maja 2017