Dyskonty głównym miejscem zakupów produktów FMCG w Polsce. Badanie GfK (infografika)
  • 0
  • 1
19.04.2017

Dyskonty głównym miejscem zakupów produktów FMCG w Polsce. Badanie GfK (infografika)

Niemal 60 proc. polskich nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG. Nieznacznie zmalało zainteresowanie małymi sklepami spożywczymi (18 proc. w 2016 r. wobec 21 proc. w 2015 r.). Pozycja hiper- i supermarketów jest stabilna (odpowiednio 16 i 8 proc.).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50535 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

19 kwietnia 2017

18 kwietnia 2017