Dynamiczny rozwój Adkontekstu
  • 0
  • 1
31.03.2006

Dynamiczny rozwój Adkontekstu

Wystarczył kwartał, by do autorskiego systemu reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl – Adkontekst – przystąpiło ponad 100 serwisów internetowych, znacząco zwiększając potencjał reklamowy obu partnerów. Twórcy Adkontekstu zapowiadają dalszy wzrost zasięgu, m.in. dzięki włączaniu do niego serwisów osób nieprowadzących działalności gospodarczej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2006

Brytyjsko-Polska Izba Handlowa (BPCC) promuje Polskę

Brytyjsko-Polska Izba Handlowa rozpoczyna wiosenny cykl spotkań polskich i brytyjskich przedsiębiorców. Celem BPCC jest przekonanie brytyjskich inwestorów, że Polska jest doskonałym krajem do lokowania kapitału. Polska jest jednym z najbardziej ekscytujących miejsc do robienia interesów. Ryzyko inwestycyjne jest tu stosunkowo niskie, zaś możliwości ogromne – powiedział Martin Oxley, Dyrektor Generalny BPCC podczas marcowych spotkań z brytyjskimi przedsiębiorcami w Wielkiej Brytanii.