Dynamiczna jesień w TOK FM
  • 0
  • 1
7.12.2006

Dynamiczna jesień w TOK FM

Od września do listopada br. radio TOK FM zanotowało znaczny wzrost obrotów w stosunku do roku 2005. Według danych własnych nadawcy (Dane za miesiące wrzesień-listopad na podst. systemu emisyjnego Traffic, nie zawierają barterów i autopromocji), sprzedaż czasu antenowego we wrześniu wzrosła do 207% w stosunku do roku ubiegłego, w październiku do 267%, a w listopadzie do 270%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2006

Bankowość Dla Przedsiębiorstw, oferta PKO BP na wielkim formacie Madson & Grey

Kolejna wielkoformatowa ekspozycja reklamy zewnętrznej zrealizowana przez firmę Madson & Grey, zlokalizowana została na dwóch ścianach budynku przy ul. Puławskiej 11 i ul. Goworka w Warszawie. Reklama jest elementem kampanii wizerunkowej bankowości dla przedsiębiorstw PKO BP SA. Głównym zadaniem kampanii jest zmiana postrzegania PKO Banku Polskiego jako banku stricte detalicznego i ugruntowanie w świadomości przedsiębiorców istnienia prężnej i silnej części korporacyjnej o dużym potencjale finansowym, rozbudowanej sieci dystrybucji oraz atrakcyjnej ofercie produktowej.