Dwugłowy sprzedawca w kampanii Mirindy (wideo) - Marketing przy Kawie
Dwugłowy sprzedawca w kampanii Mirindy (wideo)
  • 1
  • 1
9.06.2017

Dwugłowy sprzedawca w kampanii Mirindy (wideo)

Mirinda, marka napojów gazowanych z portfolio PepsiCo, wprowadza na rynek 2 nowe smaki: arbuzowy i ananasowy. Kampania zachęca do spróbowania obu i głosowania na ten, który powinien zostać na dłużej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 czerwca 2017