Dwucyfrowe wzrosty większości mediów na rynku reklamy: internet +23,9%, TV 21,4%, radio 20,2% – odnotowuje Publicis Groupe
  • 0
  • 6
25.08.2021

Dwucyfrowe wzrosty większości mediów na rynku reklamy: internet +23,9%, TV 21,4%, radio 20,2% – odnotowuje Publicis Groupe

Wartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym półroczu 2021 r. wyniosła 4,8 mld zł, co oznacza wzrost o 20,5%. Na podstawie danych Publicis Groupe można twierdzić, że rynek reklamy wraca do poziomu sprzed pandemii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

25 sierpnia 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2021

Z jakich usług Polacy korzystają przez internet – wyniki badania

Pandemia zmieniła wszystko, z naszymi codziennymi przyzwyczajeniami na czele. W czynnościach, które jeszcze kilka lub kilkanaście lat temu wykonywaliśmy na żywo, dziś pomaga nam urządzenie podłączone do internetu. Czy i w jakim stopniu Polacy korzystają z e-usług? Sprawdzono to w badaniu Blue Media „Finanse i zwyczaje finansowe Polaków w czasie pandemii”, zrealizowanym przez agencję badawczą Satisface.