Dworzec Warszawa Centralna ma agencję interaktywną
  • 0
  • 1
22.10.2014

Dworzec Warszawa Centralna ma agencję interaktywną

Dworzec Warszawa Centralna wybrał agencję SocialArt do obsługi komunikacji w Internecie, w tym w serwisach społecznościowych. Współpraca rozpoczęła się w październiku. Firma została wybrana w procedurze zamówienia publicznego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48493 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

22 października 2014

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
22.10.2014

„Homo informaticus: Jak cyfrowi konsumenci zachowują się w sieci?” – badanie EY

62% polskich internautów to tzw. cyfrowi konsumenci. Proporcja ta odpowiada średniej światowej. Najwięcej takich osób jest w Indiach (75%), Chinach (70%) i Holandii (70%), najmniej w Szwajcarii (45%), Belgii (47%), Austrii (47%) i USA (50%). Firma EY przeprowadziła badanie wpływu Internetu i social media na zachowania prawie 30 tys. konsumentów korzystających z Sieci w 34 krajach.

21 października 2014