Dwie powakacyjne oferty Orange: kampania - Marketing przy Kawie
Dwie powakacyjne oferty Orange w kampanii „Orange tu jest”
  • 2
  • 2
14.08.2024

Dwie powakacyjne oferty Orange w kampanii „Orange tu jest”

Wystartowała kampania przedstawiająca powakacyjną ofertę Orange Polska. Zrealizowano ją w formacie komunikacyjnym „Orange tu jest”, który premierę miał w kwietniu tego roku.

W najnowszej odsłonie promowane są dwie oferty. Pierwsza światłowodu, w której klient może otrzymać najszybszy internet światłowodowy od Orange przez sześć miesięcy za 0 zł wraz z CyberTarczą chroniącą bezpieczeństwo użytkowników w sieci. Dodatkowo klient może wybrać smartfon za 20 zł na miesiąc.

Druga oferta abonamentu komórkowego obejmuje internet 5G bez limitów, a do tego wybrane smartfony za 20 zł miesięcznie.

W reklamach przedstawione zostały migawki z życia ludzi korzystających z usług oferowanych przez Orange. Uwagę klientów ma przyciągnąć narracja oraz rytmiczna muzyka. Na potrzeby kampanii telewizyjnej przygotowano dwa spoty 30-sekundowe, które prezentują obie oferty. Reklamy będą emitowane w kanałach należących m.in. do stacji TVN, Polsat, TVP. Kreacje będą także dostępne w mediach społecznościowych, w digitalu oraz na nośnikach OOH.

Scenariusze spotów napisał team kreatywny Leo Burnett, a reżyserią zajmował się Michał Bolland. Studio Lunapark było odpowiedzialne za postprodukcję i udźwiękowienie spotów. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media. Follow Agency przygotowała odsłonę kampanii w mediach społecznościowych.

  • 2
Dwie powakacyjne oferty Orange w kampanii „Orange tu jest”

Dwie powakacyjne oferty Orange w kampanii „Orange tu jest”

Dwie powakacyjne oferty Orange w kampanii „Orange tu jest”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 sierpnia 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.08.2024

„Wybierz zapach roku” – zachęca Coccolino

Brand Coccolino rozpoczyna kampanię „Wybierz zapach roku”. Działaniom digital towarzyszyć będzie intensywna kampania OOH z wykorzystaniem nietypowych formatów, a całą akcję zwieńczy otwarty event, który odbędzie się 31 sierpnia w Warszawie. Wspierającym medium jest telewizja, w której emitowany będzie standardowy spot Coccolino, uzupełniony o informację zachęcającą do udziału w wyborze najlepszego zapachu.

13 sierpnia 2024

  • 0
  • 15
  • 0
  • 0
  • 0
13.08.2024

„Młodzi w tłumie, bezdomni w ukryciu” – kampania „Równi w Młodości” na citylightach w miastach letnich festiwali

Oficjalne statystyki mówią o nieco ponad tysiącu młodych bezdomnych w Polsce. Jednak co roku tylko do fundacji „Po Drugie” zgłasza się 300 nowych osób. Większość ukrywa się w tłumie, jest anonimowa, śpi w pustostanach lub co chwilę zmienia kanapę u kolejnych znajomych. Kampania outdoorowa „Równi w Młodości” odbyła się w ważnych festiwalowych miejscach w Polsce. Ma spowodować, że ten problem społeczny wyjdzie z cienia.