- 2
- 2
Dwie powakacyjne oferty Orange w kampanii „Orange tu jest”
Wystartowała kampania przedstawiająca powakacyjną ofertę Orange Polska. Zrealizowano ją w formacie komunikacyjnym „Orange tu jest”, który premierę miał w kwietniu tego roku.
W najnowszej odsłonie promowane są dwie oferty. Pierwsza światłowodu, w której klient może otrzymać najszybszy internet światłowodowy od Orange przez sześć miesięcy za 0 zł wraz z CyberTarczą chroniącą bezpieczeństwo użytkowników w sieci. Dodatkowo klient może wybrać smartfon za 20 zł na miesiąc.
Druga oferta abonamentu komórkowego obejmuje internet 5G bez limitów, a do tego wybrane smartfony za 20 zł miesięcznie.
W reklamach przedstawione zostały migawki z życia ludzi korzystających z usług oferowanych przez Orange. Uwagę klientów ma przyciągnąć narracja oraz rytmiczna muzyka. Na potrzeby kampanii telewizyjnej przygotowano dwa spoty 30-sekundowe, które prezentują obie oferty. Reklamy będą emitowane w kanałach należących m.in. do stacji TVN, Polsat, TVP. Kreacje będą także dostępne w mediach społecznościowych, w digitalu oraz na nośnikach OOH.
Scenariusze spotów napisał team kreatywny Leo Burnett, a reżyserią zajmował się Michał Bolland. Studio Lunapark było odpowiedzialne za postprodukcję i udźwiękowienie spotów. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media. Follow Agency przygotowała odsłonę kampanii w mediach społecznościowych.
- 2