Kampanie FOOH Przysnacków i MNK - Marketing przy Kawie
Dwie letnie kampanie FOOH osadzone w Krakowie
  • 1
  • 2
21.08.2024

Dwie letnie kampanie FOOH osadzone w Krakowie

Marka chrupek, chipsów i prażynek Przysnacki oraz Muzeum Narodowe w Krakowie – dla nich powstały kreacje fake out of home (FOOH) związane z letnimi nowościami produktowymi i artystycznymi. W obu wykorzystano autentyczną krakowską scenerię. Filmy przygotowała agencja Golden Submarine.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56924 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 sierpnia 2024

  • 0
  • 4
  • 0
21.08.2024

Ekonomia kontra ekologia: klasa energetyczna produktu ważniejsza niż ślad węglowy – kolejne wnioski z 6. edycji Ekobarometru

Trzy czwarte polskich konsumentów dobrze rozróżnia klasy energetyczne produktów, ale poziom śladu węglowego przekonuje tylko co trzeciego kupującego. Z okazji Światowego Dnia Długu Ekologicznego, który w tym roku przypada 22 sierpnia, problem selektywnej świadomości podczas podejmowania decyzji zakupowych przeanalizował instytut badawczy SW Research we współpracy z Future Mind w ramach 6. edycji projektu Ekobarometr.