Durex w reklamie pomaga znaleźć wspólny rytm (wideo)
  • 1
  • 1
8.02.2013

Durex w reklamie pomaga znaleźć wspólny rytm (wideo)

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa prezerwatyw Durex Performax Intense. Akcja prowadzona jest w multipleksach Cinema City, Imax i kinach sieci Helios. Działania obejmują emisję 30-sekundowego spotu w blokach reklamowych i potrwają przez najbliższe trzy tygodnie.

Reklama na dużym ekranie jest częścią szerszej kampanii promocyjnej marki Durex. Oprócz kin akcja obejmuje również telewizję oraz Internet.

Spot poprzez muzyczną metaforę przedstawia, jak nowy produkt Durexu pomaga parze znaleźć wspólny rytm. W reklamie wykorzystano utwór „Let’s get it on”, którego autorem jest Marvin Gaye.

Marka prowadzi również mobilną kampanię w aplikacji Listonic. Akcja obejmuje emisje reklamy wizerunkowej podczas planowania i robienia zakupów przez konsumenta.

Reklamy dodają się kontekstowo do wpisów na listach zakupów konsumentów, np. reklama „Na deser nie tylko w kuchni” wyświetli się, gdy konsument doda do listy „bitą śmietanę”, a tekst „Liczy się wspólna rozkosz” zostanie dodany do listy zakupów przy „truskawkach”.

Po kliknięciu w reklamę konsument zobaczy dopasowaną do urządzeń mobilnych stronę z informacją o produkcie. Może też dodać Durex Performax Intense do listy zakupów.
 
Media do kampanii zakupiła agencja Havas Media. Koncepcję kreatywną reklamy przygotowała i zrealizowała agencja Havas London. Działania w kinach koordynuje New Age Media. Kampanię mobilną przygotowała agencja mobile marketingu Mobext Polska (Havas Media) we współpracy z firmą Listonic.

Przedstawiciel klienta: Maja Medowska
Przedstawiciel New Age Media: Małgorzata Mikina

  • 1

8 lutego 2013

Reklama

7 lutego 2013

Reklama