Durex przedłuża współpracę z DDB Warszawa
  • 0
  • 1
16.11.2021

Durex przedłuża współpracę z DDB Warszawa

Marka Durex rozstrzygnęła przetarg. Wygrała go agencja DDB Warszawa, która współpracuje z brandem już od ponad roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51112 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

16 listopada 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
16.11.2021

Feniksy, smoki i wilki. Fundacja Digital Poland prezentuje ranking 100 cyfrowych liderów, którzy budują gospodarkę cyfrową w Europie Środkowo-Wschodniej

Wartość 100 cyfrowych czempionów z Europy Środkowo-Wschodniej, czyli największych technologicznych spółek, które rozwijają cyfrową gospodarkę regionu i przyczyniają się do odbicia gospodarczego po pandemii, przekracza 130 mld dol. To kilkanaście razy więcej niż dekadę temu. Pod względem tempa rozwoju wyprzedzamy nawet Chiny – pokazuje badanie Fundacji Digital Poland.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.11.2021

Spada poczucie bezpieczeństwa polskich konsumentów – pokazuje badanie Deloitte

W październiku utrzymywała się zauważalna w poprzednich miesiącach tendencja do pogarszania się nastrojów wśród polskich konsumentów – wynika z najnowszej edycji raportu „Global State of the Consumer Tracker” Deloitte. Na skutek rozwijającej się czwartej fali pandemii już tylko nieznacznie więcej niż jedna trzecia ankietowanych deklaruje, że nie obawia się latać samolotem, a niewiele mniej wyraża zaniepokojenie stanem domowych finansów. Spadł też odsetek zainteresowanych w nadchodzącym półroczu kupnem samochodu. Wśród tych, którzy się na to zdecydują, o 8 p.p. mniej chce nabyć pojazd fabrycznie nowy.