- 1
- 1
Durex podpowiada dorosłym, jak rozmawiać o seksie
11 marca marka Durex i Abstra wystartowali z nowym kanałem na YouTube „W łóżku. Rozmowy dopasowane”. Misją projektu jest polepszenie komunikacji w związku oraz dostarczenie widzom sprawdzonych informacji, które wpłyną na wzrost jakości ich życia seksualnego.
Na kanale będą poruszane tematy, o których Polacy często wstydzą się mówić, licząc na to, że druga osoba domyśli się, jakie są ich potrzeby i fantazje. Dodatkowo w ramach projektu powstanie 6 podcastów o tym samym tytule.
Nowy kanał jest skierowany do dorosłych widzów. Jego celem jest stworzenie bezpiecznej i swobodnej przestrzeni do rozmów o seksie i związkach. W każdym z odcinków prowadząca – psychoseksuolog Beata Bianca Kotoro – będzie na podstawie swoich doświadczeń zawodowych udzielała widzom wskazówek. Mają im one pomóc czerpać z seksu większą przyjemność i poprawić relacje w związkach.
Jak donoszą badania opracowane na zlecenie marki Durex, 59% Polaków* deklaruje niezadowolenie ze swojego życia seksualnego. W dwudziestu z zaplanowanych odcinków zostaną więc poruszone kwestie takie jak budowanie swojej świadomości seksualnej, rutyna w związku, brak ochoty na seks czy nawet temat zdrady. Zwieńczeniem projektu będzie publikacja sześciu podcastów.
Na kanale wystąpią m.in.:
- 7 metrów nad ziemią,
- Anna Szlęzak,
- Nishka Tur,
- Rafał Masny,
którzy wcielą się w role komentatorów treści zawartych w danym odcinku na podstawie własnych obserwacji i doświadczeń.
– Zainspirowani sukcesem kanału dla młodych widzów „Jak to robić?” uruchomionego we współpracy z marką Durex, który od początku emisji osiągnął aż 34 906 382 wyświetleń, zdecydowaliśmy się na kolejny krok i stworzyliśmy kanał skierowany do dorosłych. W tym przypadku dla rozszerzenia dystrybucji zaproponowaliśmy partnerstwo Onetowi – powiedziała Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, dyrektor ds. sprzedaży i realizacji komercyjnej w Abstra.
Jak zapowiadają twórcy kanału, emisja „W łóżku. Rozmowy dopasowane” będzie odbywała się 2 razy w miesiącu. W ramach prowadzonych działań na Onecie pojawi się 6 odcinków wideo, sekcja specjalna oraz wsparcie mediowe. Kreacja, produkcja, strategia promocji i dystrybucji online – Abstra.
* Durex Poland Brand Equity Study, Styczeń 2021, Ipsos
- 1