Durex podpowiada dorosłym, jak rozmawiać o seksie
  • 1
  • 1
12.03.2021

Durex podpowiada dorosłym, jak rozmawiać o seksie

11 marca marka Durex i Abstra wystartowali z nowym kanałem na YouTube „W łóżku. Rozmowy dopasowane”. Misją projektu jest polepszenie komunikacji w związku oraz dostarczenie widzom sprawdzonych informacji, które wpłyną na wzrost jakości ich życia seksualnego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54811 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 marca 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.03.2021

Bank BNP Paribas startuje z inicjatywą „Gdzie są nasze Patronki?”

Na kartach historii Polski zapisało się wiele inspirujących i wyjątkowych kobiet: laureatki Nagrody Nobla, zdobywczynie medali olimpijskich, kreatorki trendów w sztuce, nauce i innych dziedzinach życia. Jednak według statystyk aż 90% patronów polskich szkół to mężczyźni. Bank BNP Paribas 8 marca rozpoczął program „Gdzie są nasze Patronki?”, w którym zachęca szkoły do przyjmowania nazwisk patronek, jednocześnie przybliżając losy niezwykłych kobiet. Placówki, które wezmą udział w akcji, będą miały szansę na przystąpienie do konkursu i powalczenie o grant.