1:1 – duńska sieć hipermarketów otworzyła restaurację pop-up dla jednej osoby - Marketing przy Kawie
1:1 – duńska sieć hipermarketów otworzyła restaurację pop-up dla jednej osoby
  • 0
  • 2
2.07.2019

1:1 – duńska sieć hipermarketów otworzyła restaurację pop-up dla jednej osoby

Sieć handlowa Irma otworzyła w Kopenhadze czasową restaurację o nazwie 1:1. W środku jest tylko jeden stolik dla jednej osoby. Pomysł miał promować jakość sprzedawanego w sklepach sieci jedzenia oraz przełamywać obawy przed samotnymi posiłkami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55938 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 lipca 2019

1 lipca 2019