Dunlop sponsorem pasma programowego „Po godzinach” w Discovery Channel
  • 0
  • 1
30.03.2006

Dunlop sponsorem pasma programowego „Po godzinach” w Discovery Channel

Firma Dunlop, światowy lider w produkcji opon, został sponsorem pasma programowego „Po godzinach” w Discovery Channel. Okres współpracy obejmuje czas od 3 kwietnia do końca maja 2006 roku. Pasmo „Po godzinach” emitowane jest od poniedziałku do piątku w godzinach 23:00 – 24:00.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52659 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.03.2006

Dwie nominacje Sabre Awards 2006 dla On Board PR

Programy public relations „Głęboki oddech” i „Pozytywne miasto Clear Channel” zostały zakwalifikowane do ścisłego finału europejskiej edycji konkursu Sabre Awards 2006. Pierwszy z nich, którego organizatorem jest Polskie Towarzystwo Chorób Płuc został nominowany do głównej nagrody w kategorii „Charities/Not-for-profits”. Drugi – realizowany dla Clear Channel Poland – znalazł się wśród finalistów kategorii „Eastern Europe”.