Dubaj z międzynarodową kampanią reklamową wartą 20 mln dol. (wideo)
  • 4
  • 2
25.11.2014

Dubaj z międzynarodową kampanią reklamową wartą 20 mln dol. (wideo)

25 listopada linie lotnicze Emirates wspólnie z wydziałem ds. promocji turystyki i handlu Dubaju rozpoczęły ogólnoświatową kampanię promującą rozmaite oblicza tego miasta. Jest ona skierowana do odbiorców na całym świecie. W szczególności obejmie rynki w Europie, Azji, Afryce, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie. Będzie prowadzona również w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 listopada 2014

24 listopada 2014