Drukarnia internetowa Chroma wspiera NGO przy kampaniach dotyczących 1%
  • 0
  • 1
13.03.2019

Drukarnia internetowa Chroma wspiera NGO przy kampaniach dotyczących 1%

Drukarnia internetowa Chroma przygotowała specjalną ofertę dla organizacji pożytku publicznego. Druk m.in. ulotek związanych z kampanią 1% może być dla nich o ponad połowę tańszy.

Zbliża się czas, kiedy podatnicy będą decydować, na którą organizację przeznaczą 1% swojego podatku. O te środki starają się organizacje, fundacje i stowarzyszenia. Organizują kampanie społeczne, rozdają ulotki, wieszają plakaty, prowadzą działania w internecie.

Organizacje pożytku publicznego muszą racjonalnie gospodarować środkami przeznaczanymi na promocję swoich inicjatyw, by docierać do darczyńców w sposób efektywny. Teraz mogą przygotowywać swoje materiały w drukarni internetowej Chroma na specjalnych, preferencyjnych warunkach.

W przypadku druku ulotek formatu A6 mogą skorzystać z opcji, w której tylna strona ulotki zawiera reklamę drukarni, co uprawnia do 50% zniżki na druk. Ta oferta dostępna jest dla wszystkich klientów drukarni Chroma, jednak dla organizacji pożytku publicznego przygotowana została dodatkowa zniżka 50%. Aby z niej skorzystać, należy podać kod CHROMA1PROC.

Oferta jest ograniczona czasowo. Zamówienie należy złożyć do 15 kwietnia.

Sam proces zamawiania i zlecenia wydruku jest prosty i wygodny. Po utworzeniu konta użytkownika na stronie Chroma.pl należy wejść na stronę Ulotki z reklamą Chroma i kliknąć przycisk „Zamów”. Po przejściu do konfiguratora należy wybrać odpowiednie opcje i dodać zamówienie do koszyka. Po przejściu do koszyka wyświetli się ekran, gdzie w odpowiednim polu będzie można wpisać podany wyżej kod.

Powyższa opcja pozwala organizacjom z sektora NGO na druk ulotek w konkurencyjnej cenie. Umożliwi im to dotarcie do większej liczby potencjalnych darczyńców.

Informacja partnera

  • 1

13 marca 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.03.2019

Aflofarm zmniejsza budżet, lecz wciąż króluje wśród reklamodawców. W tle walka o pozycję wicelidera. Analiza Codemedia

Reklamodawcy z sektora farmacji w 2018 r., podobnie jak w latach poprzednich, aktywnie promowali swoje produkty. W ostatnich trzech latach wydatki reklamowe tej branży osiągały poziom 1 mld zł rocznie. Charakteryzowały się dodatnią, choć spadającą, dynamiką – wynika z szacunków domu mediowego Codemedia. W ubiegłym roku wśród reklamodawców w tym sektorze imponujący wzrost nakładów odnotował Natur Product Zdrovit. Liderem zaś niezmiennie pozostaje Aflofarm.