Drukarnia internetowa Chroma uruchomiła nowy program rabatowy
  • 0
  • 2
4.04.2019

Drukarnia internetowa Chroma uruchomiła nowy program rabatowy

Z myślą o swoich klientach drukarnia internetowa Chroma rozpoczęła program rabatowy „Stać Cię na więcej”. Każdy z klientów, który kupi produkty i usługi za określoną kwotę, otrzyma stały, automatycznie naliczany rabat. Będzie mógł też zbierać środki cashback na kolejne zakupy.

Nowy program rabatowy to dla drukarni sposób zachęcenia klientów do regularnych zakupów. Efektem ma być wzrost liczby i wartości transakcji.

– Myśl o docenieniu przez Chromę stałych klientów towarzyszyła nam od kilku miesięcy. Chcieliśmy to zrobić w taki sposób, by połączyć kompetencje drukarni z wygodą internetu. Dzisiaj program jest gotowy. Nasi klienci widzą jasne zasady, intuicyjny sposób działania i wymierne korzyści, dzięki którym stać ich będzie na więcej – mówi Andrzej Nowak, zastępca dyrektora drukarni Chroma.

Program składa się z trzech poziomów, dopasowanych do potrzeb biznesowych klientów. Każdy uczestnik w specjalnie przygotowanym panelu może śledzić stan swojego konta, a także dystans, jaki dzieli go od wejścia na kolejny poziom.

Do programu może przystąpić każdy użytkownik niezależnie od rodzaju posiadanego konta Chromy. Wystarczy, że po rejestracji konta kliknie w zakładkę „rabaty i promocje” i poda dane firmy. Następnie algorytm systemu nalicza odpowiedni rabat w zależności od kilku kryteriów. Program dostępny jest zarówno dla klientów Chromy mających konto indywidualne, jak i tych dysponujących kontem firmowym.

Poziom pierwszy, czyli standard, nie wymaga przekroczenia określonego obrotu. Dodatkowo oprócz rabatu, po zrealizowaniu zamówień o wartości 2000 zł, określony procent wartości zamówienia netto wraca na konto uczestnika. Jest to tzw. cashback – zwrot części wydatków za transakcje. Klient może dowolnie używać tych środków do opłacenia kolejnych zamówień w Chromie.

Poziom drugi nazwano premium. Wymaga on obrotu w wysokości 3500 zł i zapewnia większy rabat. Na tym poziomie próg cashback wynosi 5000 zł. Trzeci poziom, o nazwie VIP, wymaga obrotu w wysokości 7000 zł. Próg cashback również wynosi 7000 zł. Procent zwrotu cashback na każdym poziomie jest taki sam.

Program kwalifikuje klienta do określonego poziomu automatycznie, na podstawie kwoty zakupów w ciągu miesiąca. Gdy tylko klient osiąga obrót wymagany do awansu na następny poziom, przejście do niego następuje natychmiast. Rabat należny dla nowego poziomu jest gwarantowany do końca miesiąca w którym nastąpiło przejście, i przez cały kolejny kolejny kalendarzowy miesiąc. Niezależnie od poziomu obrotów w tym kolejnym miesiącu.

 

Program był promowany za pomocą kampanii teaserowej w internecie. Czarno-białe kreacje z hasłem „Stać Cię na więcej” pojawiły się po raz pierwszy 12 lutego, podczas otwarcia targów RemaDays 2019 w Warszawie. Przekaz teasera zbudowano wokół potrzeby zmiany, rozwoju i przełamania rutyny – groźnej dla pracowników branży kreatywnej.

  • 2

Element kampanii teaserowej

3 kwietnia 2019