Drugi rok z rzędu Triumph International (Polska) Sp. z o.o. laureatem w konkursie „Laur Konsumenta”
  • 0
  • 1
11.10.2006

Drugi rok z rzędu Triumph International (Polska) Sp. z o.o. laureatem w konkursie „Laur Konsumenta”

W drugiej edycji konkursu Laur Konsumenta, firma Triumph International (Polska) okazała się bezapelacyjnym, potrójnym zwycięzcą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

11 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.10.2006

Motywuj (z) przyjemnością

Firma Sodexho Pass Polska - ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi oraz systemami motywacyjnymi, przy wykorzystaniu kart i kuponów usługowych wprowadziła nowe narzędzie wsparcia sprzedaży - Kupon Beauty. Może on być realizowany w placówkach usługowych i handlowych związanych z rekreacją, pielęgnacją zdrowia i urody oraz rozrywką i sportem. Firmy wykorzystujące Kupon w swoich działaniach promocyjnych będą mogły oferować klientom nagrody gwarantujące przyjemne spędzenie czasu.