Druga odsłona kampanii Meloradia z udziałem Kayah - Marketing przy Kawie
Druga odsłona kampanii Meloradia z udziałem Kayah
  • 1
  • 1
12.09.2018

Druga odsłona kampanii Meloradia z udziałem Kayah

Ruszyła druga odsłona kampanii stacji radiowej Meloradio (Eurozet) z udziałem piosenkarki Kayah. Celem jest wzmocnienie świadomości marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 września 2018