1 1 21.01.2014Druga odsłona kampanii „Lubię to” Wedla (wideo)kampanie reklamowe TweetWedel rozpoczął kolejną odsłonę kampanii reklamowej „Lubię to”. Tym razem promuje Ptasie Mleczko.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 21.01.2014Garnier z kampanią wprowadzającą na rynek kremy Lift Expert (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa kremów Lift Expert – linii kosmetyków przeciwzmarszczkowych marki Garnier. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji i prasie.
1 1 0 0 0 21.01.2014Toshiba promuje tablet Encore (wideo)20 stycznia marka Toshiba rozpoczęła kampanię wprowadzającą na polski rynek 8-calowy tablet Encore. Działania reklamowe prowadzone będą w telewizji, Internecie oraz punktach sprzedaży.
0 1 0 0 0 21.01.2014Badanie „E-commerce track” – grudzień 2013 r.Polscy internauci zabrali się za zakupy świąteczne już pod koniec listopada. W tym okresie wzrosła e-sprzedaż zwłaszcza produktów dziecięcych. Popularność zyskał też sklep Empik.com – wynika z badania „E-commerce track” przygotowanego przez IRCenter oraz SW Research.
0 2 0 0 0 20.01.2014Typowanie daty śmierci Mariusza Trynkiewicza – pomysł firmy obuwniczej na marketing społecznościowy?20 stycznia przez kilka godzin internauci mogli brać udział w typowaniu sposobu i daty śmierci wychodzącego niebawem na wolność „szatana z Piotrkowa”. Post o takiej treści opublikowano na fan page’u Bubble Shoes – firmy produkującej buty z ozdobami w postaci kulek.