Druga odsłona kampanii „Dopasowani kompani” - Marketing przy Kawie
Druga odsłona kampanii „Dopasowani kompani”
  • 0
  • 6
6.10.2016

Druga odsłona kampanii „Dopasowani kompani”

Z początkiem października ruszyła druga odsłona kampanii Fundacji Zwierzęca Polana, pod hasłem „Dopasowani kompani”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem bezrefleksyjnej adopcji dorosłych psów, a jednocześnie promowanie świadomej decyzji w tym zakresie, uwzględniającej dopasowanie charakterologiczne właścicieli i pupili.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55207 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 października 2016

5 października 2016