Dramat Szekspira inspiracją dla kalendarza Pirelli na 2020 r. - Marketing przy Kawie
Dramat Szekspira inspiracją dla kalendarza Pirelli na 2020 r.
  • 1
  • 1
13.12.2019

Dramat Szekspira inspiracją dla kalendarza Pirelli na 2020 r.

W Teatro Filarmonico w Weronie odbyła się premiera 47. edycji kalendarza Pirelli. Publikacja zatytułowana „Looking for Juliet” inspirowana jest słynnym dramatem Szekspira.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56054 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 grudnia 2019