Dr. Oetker zmienia dom mediowy do obsługi w Internecie
  • 0
  • 0
10.07.2019

Dr. Oetker zmienia dom mediowy do obsługi w Internecie

Marka Dr. Oetker, producent m.in. dodatków do pieczenia, ciast i środków żelujących, przeniósł swój internetowy budżet mediowy do agencji Business Factory. Firma została wybrana w wyniku przetargu.

Business Factory od czerwca prowadzi działania w obszarze Internetu, w tym mediów społecznościowych. Tym samym Dr. Oetker zakończył współpracę z domem mediowym Media Direction OMD w tym zakresie. MD OMD dalej zajmuje się zakupem pozostałych mediów dla firmy.

10 lipca 2019

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2019

New Balance z kampanią promującą buty 997 Sport

Ruszyła globalna kampania New Balance, związana z premierą modelu 997 Sport. Kampanii „Runs in the Family” towarzyszy spot z udziałem gwiazd współpracujących z marką. To m.in. koszykarz LA Clippers Kawhi Leonard, sprinterka Sydney McLaughlin, skateboarder Jamie Foy, zwycięzca Ligi Mistrzów z Liverpoolem Sadio Mané czy piosenkarz i aktor Jaden Smith, którego piosenka została wykorzystana jako ścieżka dźwiękowa filmu.