Dr. Oetker zmienia dom mediowy do obsługi w Internecie
  • 0
  • 0
10.07.2019

Dr. Oetker zmienia dom mediowy do obsługi w Internecie

Marka Dr. Oetker, producent m.in. dodatków do pieczenia, ciast i środków żelujących, przeniósł swój internetowy budżet mediowy do agencji Business Factory. Firma została wybrana w wyniku przetargu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47363 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

10 lipca 2019

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2019

New Balance z kampanią promującą buty 997 Sport

Ruszyła globalna kampania New Balance, związana z premierą modelu 997 Sport. Kampanii „Runs in the Family” towarzyszy spot z udziałem gwiazd współpracujących z marką. To m.in. koszykarz LA Clippers Kawhi Leonard, sprinterka Sydney McLaughlin, skateboarder Jamie Foy, zwycięzca Ligi Mistrzów z Liverpoolem Sadio Mané czy piosenkarz i aktor Jaden Smith, którego piosenka została wykorzystana jako ścieżka dźwiękowa filmu.