Dr. Oetker z kampanią „Guseppe wciąga w kibicowanie”
  • 1
  • 2
18.06.2021

Dr. Oetker z kampanią „Guseppe wciąga w kibicowanie”

Ruszyła kampania marki z portfolio pizz mrożonych Dr. Oetkera „Guseppe wciąga w kibicowanie”. Komunikacja skupia się wokół piłkarskich mistrzostw Europy.

Kampania „Guseppe wciąga w kibicowanie” realizowana jest w telewizji, na outdoorze oraz w Internecie. Działania prowadzone są w największych piłkarskich serwisach WWW, w VoD, wyszukiwarce i kanale YouTube oraz za pośrednictwem geotargetowanych powiadomień push i gazetek zakupowych.

Działania rozpoczęły się 11 czerwca i potrwają do 25 lipca 2021 r. Kreację do Internetu przygotowała agencja Freundschaft. Za zakup mediów i realizację kampanii (z wyjątkiem tej realizowanej w social media) odpowiada Arena Media należąca do Havas Media Group.

  • 2
„Guseppe wciąga w kibicowanie” – kampania nawiązująca do Euro 2020

„Guseppe wciąga w kibicowanie” – kampania nawiązująca do Euro 2020

„Guseppe wciąga w kibicowanie” – kampania nawiązująca do Euro 2020

 

18 czerwca 2021