- 1
- 2
Dove i Rossmann prowadzą akcję „Album Piękna”
Marka Dove we współpracy z siecią Rossmann Polska przygotowały ogólnopolską akcję „Album Piękna”. Jej celem jest pokazywanie, że prawdziwe piękno Polek jest bardzo różnorodne. Akcja jest wsparta szeroką kampanią mediową.
W ramach akcji „Album Piękna” marka Dove i Rossmann Polska zachęcały kobiety do udziału w projekcie. Rekrutację przeprowadziły w aplikacji tej drogerii. Spośród 3000 zgłoszeń z całej Polski wybrano 15 kobiet. Wzięły one udział w sesji zdjęciowej zrealizowanej przez fotografkę Zuzannę Krajewską i opowiedziały swoje życiowe historie dziennikarce Justynie Kopińskiej. Sesja była podstawą wydanego w druku albumu z krótkimi historiami i fotografiami prezentowanych kobiet. Jest on dostępny również w wersji online na www.albumpiekna.pl.
– Akcja „Album Piękna” to przykład, jak połączenie sił marek o wspólnej misji może realnie wpłynąć na postrzeganie piękna w społeczeństwie. Wierzymy, że poprzez takie inicjatywy możemy:
- dotrzeć do szerszego grona odbiorców,
- wzmocnić przekaz o tym, że piękno powinno być źródłem szczęścia, a nie lęku.
Współpraca ta otwiera nowe możliwości w dotarciu do Polek i Polaków z ważnym przesłaniem. Wierzymy, że łącząc nasze zasoby i doświadczenie, możemy skuteczniej promować ideę piękna, które jest autentyczne i inspirujące. Takie partnerstwa pozwalają nam wspólnie kształtować przyszłość, w której każda kobieta i dziewczynka czuje się pewna siebie i akceptowana – komentuje Joanna Orzechowska, East Europe marketing manager & category lead w Unileverze.
– (…) Od lat specjalizujemy się w kampaniach zmieniających postawy społeczne. Takim projektem jest bez wątpienia „Album Piękna”. Jest on zaangażowany społecznie i ma charakter artystyczny, a na zdjęciach nie ma logotypów. Jest to projekt o kobietach, koncentrujący się na pokazywaniu prawdziwego piękna Polek, niezależnego od wieku, zmarszczek itp. – mówi Jan Kurenda, client leadership specialist w Mindshare Polska.
Wspierająca akcję kampania mediowa koncentruje się na pokazaniu różnorodnego prawdziwego piękna Polek i ich samopoczucia
Wykorzystuje claimy:
- ,,Czy patrzysz na siebie z czułością?”
- ,,Pragnę własnego piękna”

„Album Piękna” – wspólny projekt marki Dove i drogerii Rossmann
Kampania obejmie wiele punktów styku. Głównym medium jest digital. Zaplanowano także działania w telewizji, OOH/DOOH, prasie oraz działania z influencerkami. Trzonem kampanii digital będą zasięgowe działania display oraz rich media. W planach jest również współpraca z Onet.pl:
- emisje reklam na stronie głównej portalu,
- udział contentowy w programach Onet Rano i Onet Small Talk.
Mocno wykorzystywane będą też Meta, TikTok i YouTube.
W programie „Dzień dobry TVN” o całej akcji opowiedzą:
- Zuzanna Krajewska (fotografka, autorka zdjęć do „Albumu Piękna”),
- Justyna Kopińska, dziennikarka, również zaangażowana w projekt.
Mediaplan kampanii dopełniają projekty z wydawcami prasowymi – rozkładówki w marcowym wydaniu magazynu „Elle” i działania w magazynie „Vogue” online.
– W ramach kampanii planujemy także działania niestandardowe, np. miesięczną wystawę w łódzkiej Manufakturze. Przez cały marzec zdjęcia z „Albumu Piękna” wyświetlane będą na reklamowych „kubikach” na zewnętrznych dziedzińcach budynku. Będzie też wielkoformatowy podświetlany mural przy Rondzie ONZ w Warszawie. W kanale OOH zaplanowaliśmy użycie ponad 450 nośników citylight i digital citylight – dodaje Jan Kurenda z Mindshare.
Wśród influencerek biorących udział w kampanii znajdą się:
- Anna Starmach (ania_starmach)
- Olga Kalicka (olgakalicka)
- Joanna Koroniewska (joannakoroniewska)
- Katarzyna Sokołowska (kasiasokolowska_official)
Za przygotowanie kampanii odpowiada Mindshare Polska (GroupM). Partnerami akcji są That One Agency (kreacje, koncept) oraz Yellow Cups (PR). Działania potrwają do końca marca.
- 1