„Album Piękna” – wspólna akcja Dove i Rossmanna - Marketing przy Kawie
Dove i Rossmann prowadzą akcję „Album Piękna”
  • 1
  • 2
4.03.2025

Dove i Rossmann prowadzą akcję „Album Piękna”

Marka Dove we współpracy z siecią Rossmann Polska przygotowały ogólnopolską akcję „Album Piękna”. Jej celem jest pokazywanie, że prawdziwe piękno Polek jest bardzo różnorodne. Akcja jest wsparta szeroką kampanią mediową.

W ramach akcji „Album Piękna” marka Dove i Rossmann Polska zachęcały kobiety do udziału w projekcie. Rekrutację przeprowadziły w aplikacji tej drogerii. Spośród 3000 zgłoszeń z całej Polski wybrano 15 kobiet. Wzięły one udział w sesji zdjęciowej zrealizowanej przez fotografkę Zuzannę Krajewską i opowiedziały swoje życiowe historie dziennikarce Justynie Kopińskiej. Sesja była podstawą wydanego w druku albumu z krótkimi historiami i fotografiami prezentowanych kobiet. Jest on dostępny również w wersji online na www.albumpiekna.pl.

– Akcja „Album Piękna” to przykład, jak połączenie sił marek o wspólnej misji może realnie wpłynąć na postrzeganie piękna w społeczeństwie. Wierzymy, że poprzez takie inicjatywy możemy:

  • dotrzeć do szerszego grona odbiorców,
  • wzmocnić przekaz o tym, że piękno powinno być źródłem szczęścia, a nie lęku.

Współpraca ta otwiera nowe możliwości w dotarciu do Polek i Polaków z ważnym przesłaniem. Wierzymy, że łącząc nasze zasoby i doświadczenie, możemy skuteczniej promować ideę piękna, które jest autentyczne i inspirujące. Takie partnerstwa pozwalają nam wspólnie kształtować przyszłość, w której każda kobieta i dziewczynka czuje się pewna siebie i akceptowana – komentuje Joanna Orzechowska, East Europe marketing manager & category lead w Unileverze.

– (…) Od lat specjalizujemy się w kampaniach zmieniających postawy społeczne. Takim projektem jest bez wątpienia „Album Piękna”. Jest on zaangażowany społecznie i ma charakter artystyczny, a na zdjęciach nie ma logotypów. Jest to projekt o kobietach, koncentrujący się na pokazywaniu prawdziwego piękna Polek, niezależnego od wieku, zmarszczek itp. – mówi Jan Kurenda, client leadership specialist w Mindshare Polska.

Wspierająca akcję kampania mediowa koncentruje się na pokazaniu różnorodnego prawdziwego piękna Polek i ich samopoczucia

Wykorzystuje claimy:

  • ,,Czy patrzysz na siebie z czułością?”
  • ,,Pragnę własnego piękna”
„Album Piękna” – wspólny projekt marki Dove i drogerii Rossmann

„Album Piękna” – wspólny projekt marki Dove i drogerii Rossmann

Kampania obejmie wiele punktów styku. Głównym medium jest digital. Zaplanowano także działania w telewizji, OOH/DOOH, prasie oraz działania z influencerkami. Trzonem kampanii digital będą zasięgowe działania display oraz rich media. W planach jest również współpraca z Onet.pl:

  • emisje reklam na stronie głównej portalu,
  • udział contentowy w programach Onet Rano i Onet Small Talk.

Mocno wykorzystywane będą też Meta, TikTok i YouTube.

W programie „Dzień dobry TVN” o całej akcji opowiedzą:

  • Zuzanna Krajewska (fotografka, autorka zdjęć do „Albumu Piękna”),
  • Justyna Kopińska, dziennikarka, również zaangażowana w projekt.

Mediaplan kampanii dopełniają projekty z wydawcami prasowymi – rozkładówki w marcowym wydaniu magazynu „Elle” i działania w magazynie „Vogue” online.

– W ramach kampanii planujemy także działania niestandardowe, np. miesięczną wystawę w łódzkiej Manufakturze. Przez cały marzec zdjęcia z „Albumu Piękna” wyświetlane będą na reklamowych „kubikach” na zewnętrznych dziedzińcach budynku. Będzie też wielkoformatowy podświetlany mural przy Rondzie ONZ w Warszawie. W kanale OOH zaplanowaliśmy użycie ponad 450 nośników citylight i digital citylight – dodaje Jan Kurenda z Mindshare.

Wśród influencerek biorących udział w kampanii znajdą się:

  • Anna Starmach (ania_starmach)
  • Olga Kalicka (olgakalicka)
  • Joanna Koroniewska (joannakoroniewska)
  • Katarzyna Sokołowska (kasiasokolowska_official)

Za przygotowanie kampanii odpowiada Mindshare Polska (GroupM). Partnerami akcji są That One Agency (kreacje, koncept) oraz Yellow Cups (PR). Działania potrwają do końca marca.

  • 1
„Album Piękna” – wspólny projekt marki Dove i drogerii Rossmann

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 marca 2025