- 1
- 1
Douglas z międzynarodową kampanią „Welcome to Beautiful”
Perfumerie Douglas wystartowały z międzynarodową platformą komunikacyjną „Welcome to Beautiful”. Wyznacza ona nadrzędną narrację i kierunek komunikacji we wszystkich krajach i kanałach.
W kampanii występują bohaterowie o różnych osobowościach i stylach. Łączy ich jedno – pasja do piękna rozumianego jako forma autentycznej ekspresji. Materiały kampanijne podkreślają pewność siebie, różnorodność i indywidualność każdego z nich, pokazując, że piękno ma nieskończenie wiele odsłon. Charakterystyczny dla marki odcień miętowy spaja całą narrację. Nowa platforma komunikacyjna „Welcome to Beautiful” będzie pełnić funkcję nadrzędnej opowieści i kreatywnego kierunku, który nada ton przyszłym działaniom marketingowym.
W Polsce, po październikowym starcie, pierwszymi kampaniami realizowanymi w jej ramach będą:
- Singles’ Day,
- Black Friday,
- kampania świąteczna.
Każda z nich zachowa charakterystyczne elementy dopasowane do okazji – jak np. miętowe opakowania prezentowe w okresie Bożego Narodzenia. Jednocześnie pozostanie częścią spójnego systemu wizualnego, co podkreśla elastyczność i pokazuje uniwersalny charakter nowej platformy.
Kampania promująca nową platformę komunikacji pojawi się w Polsce w najważniejszych kanałach mediowych: w social mediach, na YouTube, w digitalu oraz w formie spotów telewizyjnych. Za strategię mediową i zakup powierzchni reklamowej odpowiada agencja Wavemaker, a za działania w social mediach – Saatchi & Saatchi.

