„Welcome to Beautiful” w perfumeriach Douglas - Marketing przy Kawie
Douglas z międzynarodową kampanią „Welcome to Beautiful” 
  • 1
  • 1
15.10.2025

Douglas z międzynarodową kampanią „Welcome to Beautiful” 

Perfumerie Douglas wystartowały z międzynarodową platformą komunikacyjną „Welcome to Beautiful”. Wyznacza ona nadrzędną narrację i kierunek komunikacji we wszystkich krajach i kanałach.

W kampanii występują bohaterowie o różnych osobowościach i stylach. Łączy ich jedno – pasja do piękna rozumianego jako forma autentycznej ekspresji. Materiały kampanijne podkreślają pewność siebie, różnorodność i indywidualność każdego z nich, pokazując, że piękno ma nieskończenie wiele odsłon. Charakterystyczny dla marki odcień miętowy spaja całą narrację. Nowa platforma komunikacyjna „Welcome to Beautiful” będzie pełnić funkcję nadrzędnej opowieści i kreatywnego kierunku, który nada ton przyszłym działaniom marketingowym.

W Polsce, po październikowym starcie, pierwszymi kampaniami realizowanymi w jej ramach będą:

  • Singles’ Day,
  • Black Friday,
  • kampania świąteczna.

Każda z nich zachowa charakterystyczne elementy dopasowane do okazji – jak np. miętowe opakowania prezentowe w okresie Bożego Narodzenia. Jednocześnie pozostanie częścią spójnego systemu wizualnego, co podkreśla elastyczność i pokazuje uniwersalny charakter nowej platformy.

Kampania promująca nową platformę komunikacji pojawi się w Polsce w najważniejszych kanałach mediowych: w social mediach, na YouTube, w digitalu oraz w formie spotów telewizyjnych. Za strategię mediową i zakup powierzchni reklamowej odpowiada agencja Wavemaker, a za działania w social mediach – Saatchi & Saatchi.

„Welcome to Beautiful” – kampania perfumerii Douglas

„Welcome to Beautiful” – kampania perfumerii Douglas

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 października 2025