- 0
- 1
Douglas z kampanią na Dzień Matki – „Mamo, otaczasz mnie miłością”
W związku ze zbliżającym się Dniem Matki Douglas wystartował z kampanią pod hasłem „Mamo, otaczasz mnie miłością”. Kampania koncentruje się także na promocji karty podarunkowej jako sprawdzonego prezentu.
Do 26 maja klienci perfumerii Douglas mogą liczyć na oferty, którym towarzyszyć będzie hasło „Mamo, otaczasz mnie miłością”. Przez cały okres trwania kampanii marka będzie zachęcać swoich klientów do spędzania czasu ze swoimi mamami m.in. poprzez wspólne korzystanie z oferty usług dostępnych w perfumeriach:
- zabiegów pielęgnacyjnych i rytuałów piękna (gabinety i mobilne kabiny spa, diagnostyka skóry urządzeniami Beauty Tech),
- usługi i wydarzenia makijażowe, podczas których można odkryć trendy, skorzystać z porad i poznać tajniki makijażu.
Kampania obejmie perfumerie w całym kraju, kanały digital oraz social media marki. Pojawi się także w telewizji. Obejmuje ponadto działania e-commerce i CRM oraz reklamę w prasie i magazynach własnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker.