Douglas z kampanią „Mamo, otaczasz mnie miłością”- Marketing przy Kawie
Douglas z kampanią na Dzień Matki – „Mamo, otaczasz mnie miłością”
  • 0
  • 1
29.04.2025

Douglas z kampanią na Dzień Matki – „Mamo, otaczasz mnie miłością”

W związku ze zbliżającym się Dniem Matki Douglas wystartował z kampanią pod hasłem „Mamo, otaczasz mnie miłością”. Kampania koncentruje się także na promocji karty podarunkowej jako sprawdzonego prezentu.

Do 26 maja klienci perfumerii Douglas mogą liczyć na oferty, którym towarzyszyć będzie hasło „Mamo, otaczasz mnie miłością”. Przez cały okres trwania kampanii marka będzie zachęcać swoich klientów do spędzania czasu ze swoimi mamami m.in. poprzez wspólne korzystanie z oferty usług dostępnych w perfumeriach:

  • zabiegów pielęgnacyjnych i rytuałów piękna (gabinety i mobilne kabiny spa, diagnostyka skóry urządzeniami Beauty Tech),
  • usługi i wydarzenia makijażowe, podczas których można odkryć trendy, skorzystać z porad i poznać tajniki makijażu.
Douglas z kampanią na Dzień Matki

Douglas z kampanią na Dzień Matki

Kampania obejmie perfumerie w całym kraju, kanały digital oraz social media marki. Pojawi się także w telewizji. Obejmuje ponadto działania e-commerce i CRM oraz reklamę w prasie i magazynach własnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 kwietnia 2025

  • 0
  • 1
  • 0
29.04.2025

Mad Research – nowa agencja badawczo-technologiczna

Piotr Ciąćka, a także Zofia Smełka-Leszczyńska, Piotr Sztabiński i Piotr Jaszke założyli agencję badawczo-technologiczną Mad Research. Ich wizja to łączenie klasycznych metod z nowymi technologiami w taki sposób, aby ich klienci mogli szybciej podejmować kluczowe decyzje dotyczące najważniejszych strategicznych innowacji. Założyciele agencji chcą przełamywać opór przed innowacjami w badaniach poprzez zaproszenie kluczowych klientów do testowania narzędzi z agencyjnego koszyka innowacji i współtworzenia ich razem z Mad Research.