DougFaberFamily przygotowuje relaunch Fratera
  • 0
  • 1
31.01.2006

DougFaberFamily przygotowuje relaunch Fratera

Browar Belgia postanowił powierzyć budżet reklamowy marki Frater agencji DougFaberFamily. Nowa strategia przewiduje „relaunch” produktu oraz długofalowe działania marketingowe, które obejmują między innymi kampanię BTL (materiały POS, promocje konsumenckie).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50079 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

31 stycznia 2006

30 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.01.2006

Axel Springer rozpoczyna współpracę z ARBOmedia Polska

Jedno z czołowych wydawnictw w Polsce pod względem udziału w rynku i dochodów z reklam rozpoczyna współpracę w zakresie emisji i obsługi powierzchni reklamowej z internetową siecią reklamową ARBOmedia Polska. Najważniejszymi witrynami Axel Springer są Newsweek.pl, Auto-swiat.pl i Komputerswiat.pl. Dział handlowy ARBOmedia Polska będzie odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej domom mediowym oraz agencjom interaktywnym, zaś przedstawiciele Biura Reklamy Magazynów Axel Springer Polska będą obsługiwali Klientów bezpośrednich.