Dotrzeć do najaktywniejszych
  • 0
  • 1
22.04.2014 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Dotrzeć do najaktywniejszych

Marketing sportowy to jedna z najskuteczniejszych form promocji, budująca odpowiedni wizerunek marki dzięki pozytywnym skojarzeniom związanym ze sportem.
(Artykuł promocyjny)

Nie od dziś wydarzenia i widowiska sportowe wykorzystywane są do promocji marek i produktów. Sport stanowi bowiem dla nich odpowiednie tło oraz źródło pozytywnych skojarzeń, takich jak sukces, zwycięstwo, nagroda, fair play, pokonywanie słabości, solidarność, siła i sprawność.

Skojarzenia te budzi coraz częściej również sport uprawiany prywatnie. Idealnym miejscem do prowadzenia działań promocyjnych z wykorzystaniem sportu są kluby sportowe i fitness.

Odwiedzające je osoby to bardzo atrakcyjna grupa docelowa – to ludzie wykształceni, dobrze zarabiający, zadowoleni ze swojej sytuacji materialnej, z wysoką siłą nabywczą. Jest to grupa wyjątkowo atrakcyjna dla wielu branż, w tym kosmetycznej, medycznej, finansowej, turystycznej, odzieżowej czy motoryzacyjnej.

Z badań przeprowadzonych przez Millward Brown dla Benefit Multimedia wynika, że osoby te pozytywnie odbierają treści emitowane na ekranach w klubach fitness. Uważają, że dzięki programowi TV przyjemniej spędzają czas podczas ćwiczeń, a reklamy postrzegają jako obrazy i treści niosące wartościowe informacje.

Osoby, które zetknęły się w klubie fitness z ekranami Benefit Multimedia, widziały je przeciętnie 8 razy w ciągu miesiąca, a czas oglądania emitowanych programów oceniły średnio na ponad 16 minut podczas jednej wizyty.

Co więcej, aż 22% odbiorców (w tym 30% kobiet) po obejrzeniu programu kupiło produkt reklamowany w Benefit TV lub szukało dalszych informacji na jego temat. Reklama w klubach fitness, która zapewnia skuteczne oraz precyzyjne dotarcie do najaktywniejszych, może pozwolić marce na utrwalenie lub zbudowanie pozytywnego i atrakcyjnego wizerunku wśród klientów.

Więcej na stronie: www.benefit-multimedia.pl
(Artykuł promocyjny)

22 kwietnia 2014

17 kwietnia 2014