Dorota Szelągowska twarzą kampanii Microsoft Surface Pro
  • 2
  • 0
31.10.2017

Dorota Szelągowska twarzą kampanii Microsoft Surface Pro

Dziennikarka telewizyjna i projektantka wnętrz Dorota Szelągowska została twarzą kampanii marketingowej nowego urządzenia Microsoft Surface Pro. W ramach działań polski oddział firmy przygotował film reklamowy oraz banery.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

31 października 2017

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
31.10.2017

„Ty widzisz tylko wózek” – kampania Polskiej Ligi Rugby na Wózkach

Temat profesjonalnego uprawiania sportu przez osoby z niepełnosprawnościami jest praktycznie niewidoczny w mediach. Wiele osób nawet nie wie o aktualnych turniejach i rozgrywkach. Zainicjowana przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji kampania ma zwrócić uwagę na fakt, że sport uprawiają osoby poruszające się na wózkach. Jej celem jest także zmiana wizerunku sportowców z niepełnosprawnościami.

30 października 2017