Doradca mieszczący się w smartfonie – nowy format reklamowy Getin Banku
  • 1
  • 3
20.08.2021

Doradca mieszczący się w smartfonie – nowy format reklamowy Getin Banku

Kampania Getin Banku rozpoczęła się 20 sierpnia. Pojawiają się w niej nowi brand heroes – bankowcy wielkości smartfona.

Na potrzeby kampanii przygotowane zostały m.in. spoty oraz szereg działań w Internecie. Reklamy będą emitowane do końca września.

Kampania została zrealizowana w nowym formacie. Ma podkreślić wyróżniki Getin Banku, czyli jakość obsługi i usług bankowych oraz wygodę dla klientów. Uosobieniem tego połączenia są nowi brand heroes marki Getin Bank – miniaturowi pracownicy banku, mieszczący się w smartfonie. W razie potrzeby pomagają klientom w codziennych sprawach, jednocześnie nie ingerując w ich życie.

Nasz bank od lat zajmuje wiodące miejsca w rankingach i badaniach dotyczących jakości obsługi. Z punktu widzenia klienta ta jakość przejawia się przede wszystkim w odczuwanej wygodzie korzystania z naszych usług oraz w sprawności działania banku. Klienci chcą załatwiać swoje sprawy – zarówno te codzienne, jak i te poważniejsze – łatwo i szybko, a sam bank powinien być przy tym niemal niezauważalny.

Z kolei po stronie banku za tym wszystkim stoją ludzie – pracownicy, którzy codziennym zaangażowaniem i pracą dbają o tę jakość. Nasz nowy format reklamowy pozwolił nie tylko w kreatywny sposób połączyć wszystkie te elementy, ale także wyraźnie odróżnić się od reklam innych instytucji finansowych – mówi Łukasz Penszko, dyrektor biura komunikacji marketingowej Getin Noble Banku.

Pierwsza kampania w nowym formacie promuje ofertę kredytu gotówkowego. Obejmuje telewizję oraz szereg działań w Internecie, w tym m.in. wideo online, display, działania programmatic, działania w Google, performance marketing i komunikację w mediach społecznościowych. Towarzyszą jej materiały reklamowe w blisko 300 placówkach Getin Banku w całej Polsce. Przekaz obejmie witryny placówek, ekrany LCD (system digital signage banku) oraz materiały drukowane.

Nowy format reklamowy, koncepcję i kreację reklam telewizyjnych oraz key visuale przygotowała agencja Heart & Brain. Produkcją spotów i organizacją sesji zdjęciowej zajął się dom produkcyjny Houdini Film. Spoty wyreżyserował Marcin Serafin, a zdjęcia do materiałów zrealizował Szymon Świętochowski. Za planowanie i zakup mediów oraz realizację działań performance odpowiada dom mediowy Spark Foundry we współpracy z Performics. Projekty materiałów drukowanych i materiały online przygotowało biuro komunikacji marketingowej banku.

  • 3
Nowy format reklamowy Getin Banku

Nowy format reklamowy Getin Banku

Nowy format reklamowy Getin Banku
Nowy format reklamowy Getin Banku

Sonka

1 miesiąc temu

Dzisiaj reklamę zobaczyłam w TV. Trzeba przyznać, że jest dobra. Agencja się spisała. Produkt dostanie dobre życie.

20 sierpnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
20.08.2021

Kongres Profesjonalistów PR już we wrześniu – zapisy wciąż trwają

Badania agencji Exacto z 2020 r. poświęcone zmianom, jakie dokonują się w branży PR wykazały, że zapotrzebowanie na usługi digital PR dynamicznie wzrasta. Eksperci wskazywali, że digital PR i zarządzanie kryzysowe to dwa kluczowe obszary, którymi interesują się obecnie ich klienci. Dlatego właśnie XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się 16 i 17 września w Rzeszowie, będzie głównie poświęcony tej problematyce.

19 sierpnia 2021