Doppelherz mówi o „Sile relacji” w spocie rysowanym na piasku
  • 1
  • 2
15.05.2020

Doppelherz mówi o „Sile relacji” w spocie rysowanym na piasku

Wystartowała storytellingowa kampania internetowa „Siła relacji”, promująca produkt Doppelherz Vital Tonik. Marka zwraca w niej uwagę na to, jak zmieniają się relacje międzyludzkie w dobie pandemii.

Kampania suplementu diety Doppelherz Vital Tonik przypada na okres pandemii Covid-19. W tych czasach szczególnie uświadamiamy sobie potrzebę silnych relacji z bliskimi.

Działania otworzył spot wideo stworzony techniką rysunków na piasku. Nieco ponad 3-minutowa narracja przedstawia cykl życia człowieka w kontekście relacji z rodzicami i domem rodzinnym. Tematy te porusza również psycholog, dr Aleksandra Piotrowska. W 3-częsciowym nagraniu wideo opowiada ona z perspektywy naukowej o więzi, przywiązaniu i miłości w rodzinie oraz tęsknocie za bliskimi w dobie pandemii.

O sile relacji ze swoimi rodzicami w ramach akcji, która nawiązuje do zbliżających się Dni Matki i Ojca, opowiedzieli również influencerzy: Anna Starmach, Olga Frycz i Agnieszka Kaczorowska-Pela. Jednocześnie zachęcali do udziału w konkursie organizowanym na stronie www.siladwochserc.pl. Biorąc w nim udział, konsumenci mają szansę wygrać zestaw prezentowy dla rodziców. Działaniom towarzyszy kampania display (Google i Facebook).

Kampania przygotowana została w ramach całorocznej strategii internetowej suplementów żywności, pod hasłem „Siła życia”. Jej celem jest zwiększenie świadomości portfolio produktowego marki Doppelherz w zakresie suplementów żywności wspierających jakość życia, a także rozszerzenie grupy docelowej o młodszy target.

  • Kreacja oraz realizacja kampanii: Veneo
  • Zakup mediów: Veneo Performance
  • 2
Doppelherz

Doppelherz mówi o „Sile relacji”

15 maja 2020