„Dopóki nie sprawdzisz, guzik wiesz” – kampania Blika
  • 4
  • 1
6.12.2017

„Dopóki nie sprawdzisz, guzik wiesz” – kampania Blika

6 grudnia rozpoczęła się kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu Blik. W serii krótkich filmów pod hasłem „Dopóki nie sprawdzisz, guzik wiesz” ukazano zalety tego rozwiązania.

Cztery spoty prezentują cztery główne korzyści tej metody płatności: prostotę, wygodę, szybkość i bezpieczeństwo.

Wszystkie łączy motyw guzika z głównej kreacji graficznej kampanii. Nawiązuje on bezpośrednio do logotypu marki. Całość utrzymana jest w grafitowo-czerwonej kolorystyce.

Poza spotami przygotowano również landing page z krótkimi filmami, które z perspektywy użytkownika opowiadają, jak można korzystać z Blika.

Z landing page’a będzie można przejść na stronę główną i tam przetestować rozwiązanie. Każdy, kto będzie chciał spróbować metody płatności po raz pierwszy, może za pośrednictwem strony przelać symboliczną złotówkę na konto Fundacji Uniwersytet Dzieci.

Do końca lutego potrwają działania efektywnościowe i odsłonowe online. Kreację przygotowała agencja PZL. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Starcom.

  • 1

6 grudnia 2017

Czytaj także
Reklama
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2017

Niemcy odzyskują czołowe miejsce w rankingu marek narodowych. Anholt-GfK Nation Brands IndexSM

Spadek globalnego postrzegania reputacji Stanów Zjednoczonych sprawił, że na czołowe miejsce rankingu będącego wynikiem badania Anholt-GfK Nation Brands IndexSM (NBISM) wysunęły się Niemcy. Francja awansowała na drugie miejsce. Wielka Brytania odzyskała pozycję, którą w roku ubiegłym straciła w wyniku głosowania za Brexitem, plasując się na trzecim miejscu. Japonia po raz pierwszy wskoczyła do top 5, dzieląc miejsce z Kanadą.

Reklama