„Dopóki nie sprawdzisz, guzik wiesz” – kampania Blika
  • 4
  • 1
6.12.2017

„Dopóki nie sprawdzisz, guzik wiesz” – kampania Blika

6 grudnia rozpoczęła się kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu Blik. W serii krótkich filmów pod hasłem „Dopóki nie sprawdzisz, guzik wiesz” ukazano zalety tego rozwiązania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zamów bezpłatny newsletter, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44133 informacji

Masz już konto? Zaloguj się

6 grudnia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2017

Niemcy odzyskują czołowe miejsce w rankingu marek narodowych. Anholt-GfK Nation Brands IndexSM

Spadek globalnego postrzegania reputacji Stanów Zjednoczonych sprawił, że na czołowe miejsce rankingu będącego wynikiem badania Anholt-GfK Nation Brands IndexSM (NBISM) wysunęły się Niemcy. Francja awansowała na drugie miejsce. Wielka Brytania odzyskała pozycję, którą w roku ubiegłym straciła w wyniku głosowania za Brexitem, plasując się na trzecim miejscu. Japonia po raz pierwszy wskoczyła do top 5, dzieląc miejsce z Kanadą.