„Don’t invest in Łódź!”. Kampania promocyjna miasta
  • 0
  • 0
12.03.2019

„Don’t invest in Łódź!”. Kampania promocyjna miasta

„Don’t invest in Łódź!”. Z tym hasłem mogli spotkać się pasażerowie zagranicznych portów lotniczych, czytelnicy portali internetowych „The Wall Street Journal” czy „Bloomberg”, użytkownicy LinkedIna, a od 8 marca także widzowie stacji telewizyjnych CNN i BBC. Ruszyła kampania informacyjno-promocyjna miasta. Działania mają zachęcić prywatnych, międzynarodowych przedsiębiorców do inwestowania w Łodzi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

TNT

5 lat temu

Jakiś komentarz odnośnie wykorzystania pumy na łańcuchu w spocie?

12 marca 2019