„Don’t invest in Łódź!”. Kampania promocyjna miasta
  • 0
  • 0
12.03.2019

„Don’t invest in Łódź!”. Kampania promocyjna miasta

„Don’t invest in Łódź!”. Z tym hasłem mogli spotkać się pasażerowie zagranicznych portów lotniczych, czytelnicy portali internetowych „The Wall Street Journal” czy „Bloomberg”, użytkownicy LinkedIna, a od 8 marca także widzowie stacji telewizyjnych CNN i BBC. Ruszyła kampania informacyjno-promocyjna miasta. Działania mają zachęcić prywatnych, międzynarodowych przedsiębiorców do inwestowania w Łodzi.

Przewrotne hasło „Don’t invest in Łódź!” ma nawiązywać do niesztampowego charakteru Łodzi i przedstawić miasto jako miejsce, gdzie jak nigdzie indziej na świecie kreatywność spotyka się z biznesem. Celem akcji jest pokazanie Łodzi jako nowoczesnej, rozwijającej się przestrzeni.

W ramach działań powstały billboardy, filmy VR 360 stopni, film promocyjny, spoty telewizyjne i radiowe, a także inne materiały informacyjno-promocyjne.

.bringMore advertisng

Czas na premierę filmu promującego miasto Łódź w ramach kampanii „Don’t invest in Łódź”.Spot kierowany jest do inwestorów zagranicznych, dlatego już od piątku można go zobaczyć na takich kanałach jak BBC czy CNN.

Opublikowany przez BringMore advertising Poniedziałek, 11 marca 2019

Kampania prowadzona jest w związku z realizacją przez Łódź projektu „Internacjonalizacja gospodarcza przedsiębiorstw z regionu łódzkiego poprzez dedykowane działania promocyjne i terytorialny marketing gospodarczy”. Projekt jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014–2020. Akcję przygotowała agencja BringMore Advertising.

TNT

2 tygodnie temu

Jakiś komentarz odnośnie wykorzystania pumy na łańcuchu w spocie?

12 marca 2019