Domodi.pl w kampanii reklamowej docenia modę z polskich ulic - Marketing przy Kawie
Domodi.pl w kampanii reklamowej docenia modę z polskich ulic
  • 1
  • 1
4.09.2019

Domodi.pl w kampanii reklamowej docenia modę z polskich ulic

1 września wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa Domodi.pl, platformy kilkuset sklepów z modą. Marka skupia się w niej na modzie z polskich ulic.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55918 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 września 2019