Przetarg Domino's Pizza wygrała agencja Change Serviceplan - Marketing przy Kawie
Domino's Pizza wybrało agencję marketingową
  • 1
  • 1
10.02.2025

Domino’s Pizza wybrało agencję marketingową

Przetarg Domino’s Pizza na agencję marketingową wygrała agencja Change Serviceplan (Group One). Współpraca obejmie stworzenie platformy komunikacyjnej, kreację i nadzór produkcyjny. Działania zostaną wdrożone w pierwszym kwartale 2025 r.

Celem nowej platformy komunikacyjnej „Domino’s Pizza. Dowozi” jest podkreślenie wszechstronności marki, która towarzyszy swoim klientom w różnych momentach życia – od codziennych spotkań po wyjątkowe okazje.

Kampania koncentruje się na przekazie, że marka dostarcza nie tylko najwyższej jakości jedzenie, ale także:

  • pozytywne emocje,
  • świeże składniki,
  • atrakcyjne promocje.

W efekcie tworzy wyjątkowe doświadczenie konsumenckie.

Działania agencji będą wspierać rozwój marki na polskim rynku. Kampania obejmie przygotowanie i produkcję różnych formatów telewizyjnych i digitalowych trwających 30, 15 i 6 sekund.

Change Serviceplan stworzy nowy koncept kreatywny, który stanie się fundamentem działań marketingowych Domino’s Pizza w nadchodzącym roku. Współpraca obejmie również realizację materiałów reklamowych, których celem jest wyróżnienie istotnych cech marki i dopasowanie ich do oczekiwań współczesnych konsumentów.

Domino's Pizza Change Serviceplan

Przetarg Domino’s Pizza na agencję marketingową wygrała agencja Change Serviceplan (Group One)

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 lutego 2025