- 1
- 1
Domino’s Pizza wybrało agencję marketingową
Przetarg Domino’s Pizza na agencję marketingową wygrała agencja Change Serviceplan (Group One). Współpraca obejmie stworzenie platformy komunikacyjnej, kreację i nadzór produkcyjny. Działania zostaną wdrożone w pierwszym kwartale 2025 r.
Celem nowej platformy komunikacyjnej „Domino’s Pizza. Dowozi” jest podkreślenie wszechstronności marki, która towarzyszy swoim klientom w różnych momentach życia – od codziennych spotkań po wyjątkowe okazje.
Kampania koncentruje się na przekazie, że marka dostarcza nie tylko najwyższej jakości jedzenie, ale także:
- pozytywne emocje,
- świeże składniki,
- atrakcyjne promocje.
W efekcie tworzy wyjątkowe doświadczenie konsumenckie.
Działania agencji będą wspierać rozwój marki na polskim rynku. Kampania obejmie przygotowanie i produkcję różnych formatów telewizyjnych i digitalowych trwających 30, 15 i 6 sekund.
Change Serviceplan stworzy nowy koncept kreatywny, który stanie się fundamentem działań marketingowych Domino’s Pizza w nadchodzącym roku. Współpraca obejmie również realizację materiałów reklamowych, których celem jest wyróżnienie istotnych cech marki i dopasowanie ich do oczekiwań współczesnych konsumentów.

Przetarg Domino’s Pizza na agencję marketingową wygrała agencja Change Serviceplan (Group One)