„Social media 2024”: raport Gemiusa - Marketing przy Kawie
Dominacja reklamowa Facebooka i YouTube'a – raport Gemiusa „Social media 2024”
  • 0
  • 4
1.07.2024

Dominacja reklamowa Facebooka i YouTube’a – raport Gemiusa „Social media 2024”

Druga edycja raportu „Social media” zbiera wiedzę o polskim rynku mediów społecznościowych zarówno pod kątem samych platform, jak i ich użytkowników. Publikacja jest wynikiem współpracy firmy Gemius z PBI oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56513 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 lipca 2024