Beckers – kampania „Dom to uczucia” - Marketing przy Kawie
„Dom to nie tylko miejsce, to uczucia” – kampania farb Beckers
  • 1
  • 2
22.05.2023

„Dom to nie tylko miejsce, to uczucia” – kampania farb Beckers

Marka Beckers rozpoczęła kampanię promującą ceramiczne farby Beckers Designer Collection. Kampania nawiązuje do filozofii dobrego mieszkania, polegającej na dążeniu do umiaru oraz pozytywnych emocji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 maja 2023