Dom mody Balmain stworzył kolekcję inspirowaną Barbie - Marketing przy Kawie
Dom mody Balmain stworzył kolekcję inspirowaną Barbie
  • 0
  • 11
12.01.2022

Dom mody Balmain stworzył kolekcję inspirowaną Barbie

Kolekcja uniseksowych ubrań i akcesoriów to owoc partnerstwa Barbie i luksusowego domu mody Balmain. Ma to być nie tylko odzwierciedlenie wpływu obu marek na rynek mody i popkultury. To także pierwsze kroki Barbie w świecie wirtualnej sztuki. Dopełnieniem współpracy są bowiem trzy awatary NFT Barbie i Kena, które będzie można kupić na aukcji internetowej za pośrednictwem Mattel Creations.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56049 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 stycznia 2022

11 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
11.01.2022

Efektu świąt nie było. Grudniowe nastroje w handlu dalekie od optymizmu. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

W grudniu po raz kolejny odnotowano niski poziom nastroju w handlu tradycyjnym. Jak wynika z badań M/platform, wskaźnik NHT w ubiegłym miesiącu wyniósł 36,1 pkt. i choć był wyższy od listopadowego o 12,3 pkt., to znalazł się 8 pkt. poniżej oczekiwań. Prowadzący małe i średnie sklepy handlu tradycyjnego z niepokojem patrzą w przyszłość. Wynik badania oczekiwań w stosunku do stycznia (NHT+1) to jedynie 23 pkt. w skali od 0 do 100.