Dom mody Balmain stworzył kolekcję inspirowaną Barbie
  • 0
  • 11
12.01.2022

Dom mody Balmain stworzył kolekcję inspirowaną Barbie

Kolekcja uniseksowych ubrań i akcesoriów to owoc partnerstwa Barbie i luksusowego domu mody Balmain. Ma to być nie tylko odzwierciedlenie wpływu obu marek na rynek mody i popkultury. To także pierwsze kroki Barbie w świecie wirtualnej sztuki. Dopełnieniem współpracy są bowiem trzy awatary NFT Barbie i Kena, które będzie można kupić na aukcji internetowej za pośrednictwem Mattel Creations.

Kolekcja kapsułowa składa się z ponad 50 elementów, wśród których znajdują się ubrania i akcesoria dla dorosłych. To estetyka Balmain w zwierciadle Barbie – pełna jasnej, optymistycznej symboliki równoważącej charakterystykę obu marek. W większości to rzeczy uniseksowe, z typowymi dla domu mody akcentami – klasycznym logo w kształcie labiryntu, a także oversize’owymi dodatkami i biżuterią. Wszystko w odcieniach ulubionego koloru Barbie, czyli różu.

Wielbiciele obu marek będą mieli też szansę kupić trzy unikatowe awatary Barbie x Balmain inspirowane wizerunkami Barbie i Kena. To ukłon w stronę amatorów kolekcjonowania niepowtarzalnych przedmiotów zarówno w świecie cyfrowym, jak i analogowym. Stylizacje każdego awatara to wybrane sylwetki z kolekcji dla dorosłych, ale szyte na miarę lalki.

W ramach współpracy marki rozpoczęły również wspólną kampanię internetową, która prezentuje kolekcję ubrań i akcesoriów na awatarach Barbie. Promocja została opracowana i zaprojektowana przez Charlotte Stockdale i Katie Lyall, a sfotografowana przez Norberta Schoernera. Pierwsze materiały można obejrzeć na oficjalnym profilu domu mody na Instagramie.

Sprzedaż ubrań i akcesoriów z kolekcji rozpocznie się 13 stycznia w sklepach stacjonarnych domu mody oraz na stronach internetowych www.balmain.com i www.creations.mattel.com.

  • 11
dom mody Balmain

Luksusowy dom mody stworzył kolekcję inspirowaną Barbie

12 stycznia 2022

11 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2022

Efektu świąt nie było. Grudniowe nastroje w handlu dalekie od optymizmu. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

W grudniu po raz kolejny odnotowano niski poziom nastroju w handlu tradycyjnym. Jak wynika z badań M/platform, wskaźnik NHT w ubiegłym miesiącu wyniósł 36,1 pkt. i choć był wyższy od listopadowego o 12,3 pkt., to znalazł się 8 pkt. poniżej oczekiwań. Prowadzący małe i średnie sklepy handlu tradycyjnego z niepokojem patrzą w przyszłość. Wynik badania oczekiwań w stosunku do stycznia (NHT+1) to jedynie 23 pkt. w skali od 0 do 100.