Dom mediowy Lowe Media z Warsaw PR
  • 0
  • 1
9.04.2015

Dom mediowy Lowe Media z Warsaw PR

W kwietniu Lowe Media rozpoczął współpracę w zakresie public relations z Warsaw PR. Agencja będzie przygotowywać i realizować strategię komunikacyjną domu mediowego. Poprowadzi też media relations i komunikację reklamową, zajmie się obsługą barterów i projektów specjalnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51119 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 kwietnia 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.04.2015

Kupony, karty, nagrody, czyli lojalność budowana długofalowo – analiza ARC Rynek i Opinia (infografika)

43% przedsiębiorstw działających w Polsce realizowało w 2014 r. programy wsparcia sprzedaży skierowane do partnerów biznesowych. Jednocześnie w ramach prowadzonych akcji firmy decydowały się na outsourcing obowiązków. W poprzednim roku ponad 1/3 podmiotów korzystała z pomocy zewnętrznych specjalistów – wynika z badania ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services.