0 1 18.07.2008Dom Mediowy ACR wśród Google Qualified Companiesfirmy TweetDom mediowy ACR dołączył do grupy firm posiadających certyfikat Google Qualified Company.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54830 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 17.07.2008"Czasami mniej znaczy więcej" - kinowa kampania Unimil11 lipca ruszyła kampania kinowa wspierająca cienkie prezerwatywy marki Unimil, której adaptację przygotowała agencja TBWA.
0 1 0 0 0 17.07.2008Raisio Polska Foods partnerem Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii w ZabrzuFirma Raisio Polska Foods nawiązała współpracę z Fundacją Rozwoju Kardiochirurgii w Zabrzu. W ramach podjętych zobowiązań Raisio będzie wspierać Fundację w jej statutowych działaniach, włączy się także w program profilaktyki zdrowotnej "Siła Serca".
0 1 0 0 0 17.07.2008S.T.A.M.P.S, czyli nowoczesna promocja KrakowaKraków będzie posiadać znaczko-zegarkowe gadżety promocyjne S.T.A.M.P.S. Oparte na motywie graficznym plakatów Andrzeja Pągowskiego „Kraków noszę w sobie” zegarki promować będą miasto m.in. na targach turystycznych.
0 1 0 0 0 17.07.2008Innowacje a dyrektor marketingu (AdAge)Laurence Knight, What's CMO's role in innovation, AdAGe, 17.07.2008Choć innowacje napędzają dzisiejszą gospodarkę to ich wdrożenie jest wyzwaniem dla modelu biznesowego przedsiebiorstwa. O roli dyrektora marketingu (CMO) w zarządzaniu innowacją pisze Laurence Knight, prezes firmy konsultingowej Fletcher-Knight.