Dom mediowy ACR: nie kupuj reklamy, kupuj jej efekty
  • 0
  • 1
9.01.2008

Dom mediowy ACR: nie kupuj reklamy, kupuj jej efekty

ACR, należący do grupy K2 Internet S.A., jest pierwszym domem mediowym w Polsce, który zaoferował usługi z zakresu tzw. „Performance Marketingu”, czyli działań reklamowych w Internecie ukierunkowanych na wywołanie konkretnej i mierzalnej reakcji odbiorców, jak na przykład wypełnienie formularza na stronie www lub zakup produktu on-line.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.01.2008

Panasonic na pokładzie z Google i YouTube

Podczas międzynarodowych targów CES 2008 Panasonic i YouTube ogłosili, że w wyniku nawiązania przez obie firmy współpracy telewidzowie uzyskają szybki i łatwy dostęp do milionów plików video z serwisu YouTube. Będzie to możliwe dzięki nowym płaskim telewizorom plazmowym wysokiej rozdzielczości Panasonic Viera z serii PZ850 wyposażonych w interfejs Viera Cast™. Gwarantuje on nie tylko możliwość oglądania plików video z YouTube, ale także przeglądania i publikowania zdjęć w popularnym serwisie Google Picasa Web Albums.