„Dolny Śląsk jest super” - największa kampania promująca region Polski
  • 0
  • 1
16.10.2007

„Dolny Śląsk jest super” – największa kampania promująca region Polski

Pod hasłem „To je výborné! Das ist super! Dolny Śląsk” ruszyła nowa kampania promująca markowe produkty turystyczne Dolnego Śląska. Celem kampanii jest stworzenie jednolitego turystycznego wizerunku Dolnego Śląska jako miejsca atrakcyjnego, a w konsekwencji doprowadzenie do zwiększenia liczby odwiedzających region.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2007

Nowa kampania Timotei autorstwa agencji Los Mejores

20 października rusza ogólnopolska kampania reklamowa marki Timotei pod hasłem „Włosy też mają apetyt. Odżyw je naturą.”, przygotowana przez agencję Los Mejores. Celem akcji jest umocnienie pozycji Timotei jako eksperta w segmencie kosmetyków naturalnych w kategorii pielęgnacji włosów. Kampania będzie prowadzona w prasie kobiecej za pomocą trzech wariantów advertoriali oraz obejmie działania aktywujące konsumentów w punkcie sprzedaży w największych sieciach handlowych.