„Dojeżdżamy. Załatwiamy. Prowizji nie pobieramy” – tak kusi klientów w kampanii ING Bank Śląski
  • 3
  • 1
7.09.2010

„Dojeżdżamy. Załatwiamy. Prowizji nie pobieramy” – tak kusi klientów w kampanii ING Bank Śląski

5 września rozpoczęła się kampania ING Banku Śląskiego pod hasłem „Dojeżdżamy. Załatwiamy. Prowizji nie pobieramy”. Promuje ona kredyt hipoteczny, przy którym liczyć można na kompleksową pomoc doradców ING.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54811 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2010

„Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – badaj swoje dziecko” – kampania Fundacji Orimari

1 września rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – badaj swoje dziecko” Fundacji Orimari. Celem akcji jest uświadomienie rodzicom, jak ważne jest przeprowadzanie okresowych, profilaktycznych badań medycznych u dzieci (przynajmniej do 16. roku życia). Każde dziecko co najmniej raz do roku powinno mieć wykonane podstawowe badania. Wczesne wykrycie choroby umożliwia rozpoczęcie leczenia w początkowym stadium, co daje największe szanse na wyleczenie dziecka. Media do kampanii zaplanował oraz zakupił dom mediowy Equinox Polska.