„Dobrzy ludzie” Kasy Stefczyka na ćwierćwiecze firmy
  • 2
  • 0
8.05.2018

„Dobrzy ludzie” Kasy Stefczyka na ćwierćwiecze firmy

7 maja rozpoczęły się dwie kampanie Kasy Stefczyka. Hasło działań wizerunkowych brzmi „Dobrzy ludzie”, natomiast produktowych – „Pożyczka Zaratka”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50547 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 maja 2018

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2018

Polacy bez szerszej wiedzy o RODO – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

40% Polaków przyznaje, że nie słyszało o regulacji o ochronie danych osobowych – RODO. Co dziesiąty Polak twierdzi, że zna w jakimś stopniu jej szczegóły. Jednocześnie niespełna 1/3 badanych ma zaufanie do firm i instytucji w kontekście bezpieczeństwa ich danych osobowych. Połowa twierdzi, że w ciągu ostatniego roku ich dane były wykorzystywane bez ich zgody – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.