„Dobry skład to podstawa!” – ruszyła kampania musów Kubusia
  • 1
  • 0
16.05.2018

„Dobry skład to podstawa!” – ruszyła kampania musów Kubusia

Marka Kubuś rozpoczęła kampanię promującą owocowe musy dla dzieci. Spot podkreśla siłę dobrego składu produktu.

Kubuś Mus promowany jest jako idealna przekąska lub drugie śniadanie.

  • Agencja reklamowa: BrainBox
  • Dom mediowy: Starcom

16 maja 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2018

Do 2021 r. wydatki firm na rozwój i wdrożenie systemów AI wyniosą w skali globalnej 200 mld dol. – prognozuje Deloitte

Dynamika wzrostu wydatków na wdrożenie systemów sztucznej inteligencji (AI) w latach 2017–2021 ma wynieść 50 proc. Oznacza to łączne wydatki na poziomie 200 mld dol. Inwestycje będą ponosić przedsiębiorstwa reprezentujące szeroki wachlarz branż: od służby zdrowia, poprzez handel, bankowość, aż do przemysłu wytwórczego. Takie są przewidywania ekspertów Deloitte zawarte w analizie „Cognitive technologies. A technical primer”.