Dobry ruch Aronii S.A. - Marketing przy Kawie
Dobry ruch Aronii S.A.
  • 0
  • 1
22.11.2004

Dobry ruch Aronii S.A.

Aronia SA – producent soków, nektarów i napojów owocowych
i warzywnych – podsumowała przełomową strategię marketingową dla marki CLIPPO, zrealizowaną w 2004 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55459 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 listopada 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2004

Z kamerą bezpieczniej

Ruszyła akcja „Z kamerą bezpieczniej”. Jej celem jest rozbudowanie systemu monitorowania miasta funkcjonującego przy Komendzie Miejskiej Policji w Szczecinie. Sercem systemu jest Stanowisko Wspomagania Dowodzenia Alkazar, dokąd trafiają obrazy z 9 kamer rozmieszczonych w najbardziej ruchliwych punktach miasta. Akcja zakłada rozbudowanie systemu o kolejnych 7 kamer. Organizatorami kampanii są Fundacja „Razem bezpieczniej” oraz Agencja Reklamowa DCS. Patronat nad akcją objęli Prezydenta Miasta Marian Jurczyk oraz Komendant Wojewódzki Policji nadinspektor Andrzej Gorgiel.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2004

Marketing zapachowy

ConSensus Technology wprowadza na rynek pakiet usług związanych z marketingiem zapachowym (więcej: www.consensus-technology.pl). Oferta skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych jak i sieci sprzedaży i obejmuje pełen pakiet usług związanych z marketingiem zapachowym (katalog kompozycji zapachowych, urządzenia do aromatyzacji powierzchni, doradztwo w zakresie doboru odpowiednich aromatów oraz projektowanie nowych kompozycji zapachowych w ramach tworzenia zapachowego logo firmy).