0 1 21.02.2006Dobry początek roku dla OPCOM.plfirmyRok 2006 rozpoczął się wyjątkowo dobrze dla krakowskiej agencji interaktywnej OPCOM.pl.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55828 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 21.02.2006TBWAWarszawa promuje udoskonalone kremy NIVEA VISAGE Q10 plusAgencja TBWAWarszawa przygotowała nową kampanię telewizyjną i prasową promującą udoskonalone produkty przeciwzmarszczkowe NIVEA VISAGE Q10 PLUS.
0 1 0 21.02.2006Arteria przygotowała promocję dla BakomyArteria przygotowała promocję sprzedaży jogurtów Bakoma Premium pod hasłem „Kuchnia Premium”.
0 1 0 21.02.2006„Tańczący z pracą”W poniedziałek 20.02.2006 w stacjach ogólnopolskich (TVN, Polsat), kanałach tematycznych (National Geographic, Hallmark, Planete, AXN, C+Sport, Ale Kino) oraz TVN24 i TVN7 rozpoczęła się kampania wizerunkowa portalu www.pracuj.pl, którego właścicielem jest Communication Partners. Kreacja i produkcja filmu zostały przygotowane przez firmę rafineria.
0 1 0 21.02.2006Opera docenia 9sekund.plOpera Mini – najnowsza przeglądarka przeznaczona dla telefonów komórkowych i innych urządzeń przenośnych, chętnych użytkowników kieruje na zakupy do porównywarki cen 9sekund.pl.